Páginas

2010/09/23

ZUHATZAN

Zuhatzan eman ditugun hiru egun hauetan primeran pasatu dugu. Eguraldi bikaina izan dugu eta uretako kirol guztiak probatu ditugu: pedaloiak, optimis, surfa, piraguak eta arrauna. Lehorreko jalasak ere izan ditugu eta gauero belada ederrak jolasak eta txantxak eginez.
Hona hemen argazkiak.

Durante los tres días que hemos pasado en la isla de Zuhatza hemos disfrutado a tope de las actividades acuáticas ( remo, optimis, piragua, pedalones y surf ) así como de otras actividades y juegos en tierra. El tiempo ha acompañado y lo hemos aprovechado.
Aquí os dejamos las fotos.

19 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo nik bikain pasatu nuen Zuhatzan.Niri gehien gustatu zitzaidan izan da pontoiko txirrista eta egitea gaubelak eta surfa eta piragua gustatu zitzaidan.Mererezi du pena joatea Zuhatzara oietako pasai eder hoiekin eta untxiak ahal dira ikusi lasai bazaudelako.

Agur eta ondo pasa Zuhatzan joaten basarete.

Dorleta

Anónimo dijo...

RKaixo
Zuhatzan bikain pasatu nuen merezidu joatea.Paisai oso politak daude,ur ekintzak oso politak dira.Gehien gustatu zitzaidana surf,pedalo eta pontoiako txirrista.Untxi asko zeuden eta oso politak.
agurrrrrrrr
ondo izan Zuhatza irlara joaten bazarete

NAHIA

Iker Arregi dijo...

Kaixo: Zuhatzan jota ondo pasatu nuen. Nire ekintza gogokoenak surf eta piragua izan ziren. Gaubelak ere asko gustatu zitzaizkidan: txantxak, lumen jolasa, zurrupalurra... Lagunekin hiru egun eder pasatu ditut. Merezi izan du Zuhatzara joatea.

AGUR BENUR ETA JAN JOGURT.

Iker Arregi.

Anónimo dijo...

Nik ere oso ondo pasa nuen Zuhatzan
gaubelak oso politak ziren , et ur ekintzak oso dibertigarriak ziren
baina... ura oso hotza zegoen!!!!!!


errepikatu behar dugu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




oihana

Anónimo dijo...

kaixo: Nik zuhatzan oso ondo pasatu nuen gehien gustatu zaidana surf eta pedalo izan da . Gauean jolasak egiten genuen eta oso ondo pasa nuen . Gutzien gustatu zaidana compiragua izan da. Espero dut beste egun batean joatea BRAIAN 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo:

Ni Zuhatzan primeran pasa nuen.Lehen egunetik ez nuen pentsatu jolasak hasiko ginela egiten. Piragua,pedalo,
surfa...Bueno primeran pasa genuela.
Gauean jolasak edo bromak egiten genituen.
Azken egunean pena handia eman zidan joatea baino seguru nago berriro joango garela.

AGUR
ENERITZ

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen Zuhatzan.Gehien gustatu zitzaizkidan gauzak ur-ekintzak eta gaubelak izan ziren.Barre asko bota genituen!!!!!!!
baino ura oso hotza zegoen .
Errepikatu behar dugu!!!!!!!!!!!!!

OIHANA

Anónimo dijo...

Kaixo,
Zuhatzan oso ondo pasa nuen baina gehien gustatu zitzaidana piragua izan zen.Han nire txabolakoekin gauetan jokoak egiten genituen dibertitzeko.
Hain ondo pasa nuen han betirako geratu nahi nuela.
Oso ondo pasa nuen.

Agur,
Ander

Anónimo dijo...

kaixo nik super ondo pasa nuen Zuhatzan.Niri asko gustatu zitzaidan
surfa egitea,pedaleoa eta piragua.

Agur eta merezi du zuhatzara joatea



JONE CASTRESANA.

Anónimo dijo...

Kkaixxo,nik,Zuhatzan,ipersupermagaon_
do pasa nuen.Niri gehien gustatu zitzaidana surf izan zen.
Denbora osoan erortzen ari nintzen!!!
ETA...........Badakizue zer?
Zure ipurdian puzker!!!!!!


Idoia amurrio.

Anónimo dijo...

kaixo lagunok!!!!!!!!!!!!!!
zer moduz???
Ni oso ondo. Espero dut zuek ere.
Zuhatzan txatxi piruli pasa nuen,itzuli egin nahi dut.Bueno agur LAGUNOK.


Oiertxo!!!!!!
5.B

Anónimo dijo...

Epa,aupa nik super ondo (bikain) pasa dut Zuhatzan,nire iritziz merezi du joatea.Niri guztia gustatu zait,kriston paisaiak daude,untxiak eta osaba Bartolo(igelak) asko.Oso ondo pasa dut lagunekin pontoian botatzen.
Zuek Zuhatzara joaten bazarete bikain pasa!

Nahia

Anónimo dijo...

Kaixo:
Nik oso ondo pasa nuen Zuhatzan.Hain ondo pasa dut hirugarren aldiz joango nintzake.Gehien gustatu zaidana optimis izan da Iparrekin ibiltzea oso barregarria bai da.Gure optimisaren atzean u letra jartzen zuelako Urdaibaikoak ginela uste baitzuen.

Agur Zuhatza berriz itzuliko naiz.

OIHENART..

Anónimo dijo...

Kaixo:
Nik oso ondo pasa nuen Zuhatzan.Asko gustatu zitzaidan dena, baina gehien gustatu zitzaidana izan zen, piragua.Paisaia oso polita da,izugarria, obeto
esanda.Ba agur eta ondo pasa.


Igor

Anónimo dijo...

kaixo:
Nik Zuhatzan oso ondo pasa nuen.
Zuhatza izan da niritzat lekurik politena.Zuhatzan dena zegoen oso ondo ,janaria,tzabolak,oheak,jolasak,etabar...
Niri gustatu zitzaidan gehiena gaueko jolasak ziren.Ze ondo pasa nuen zuhatzan!!!!!!!!!!!

ADRIAN

Anónimo dijo...

Kaixo!!!
Nik izugarri ondo pasa nuen Zuatzan.
Niri han egin genituen gauza guztiak gustatu zizkitzaidan;
Optimist,pedaleo,piragua,surf,windsurf,...
eta askoz geihago!!!
Gero,baita ere,gaueko jolasak oso politak ziren;
zurrupalurra,txantxak...eta gehiago.
IZUGARRI ONDO PASA GENUEN!!!!!

agur!

Jone Irazu

Anónimo dijo...

Iepa lagunok! zuek zer moduz pasa zenuten Zuhatzan? Nik oso ondo.Azken egunean pena eman zidan Zuhatzatik joatea monitore onak zeudelako.Bana tira tristura kendu zait.Bueno lagun azkarrok!!!

Imanol 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo:
Zuhatzan oso ondo pasa nuen .
Lehenengo ugunetik hasi giñen ekitzak eiten.niri geien-geiena gustatu zitzaidana izan zen surfa egitea.Bigarren egunean otitis izan nuen eta miñ handia egiten zidan gainera.Baskal orduan medikura joan bear izan nuen.
Baskaldu ondoren beste ekintza batzuk egin genuen.niri beste gauzaba egin nuen baina ez dizuet kontatuko.
Hirugarren egunean joateko eguna zen.Baina arratsadean joan behar giñen.

Agur lagunooooooook¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ HgiURRENAGO BARTERARTE

kerman
agur.

Anónimo dijo...

Kaixo!:

Zuhatzanoso ondo pasatu genuen . Lehenik eta bein instalatu ginen eta gero batzuk surf , win surf eta optimist egin genuen besteakpedalo eta piragua . Ondoren batzuk piragua eta piragua eta pedalo gero arraun .
Aguuuuuuuuuuuuuuuuur!
Uxue