Páginas

2010/10/22

PLANETARIOAN

Dena planeatu bezala atera zaigu gaurko txangoan.
Hamaiketarako heldu gara Iruñara eta Planetarioaren aurreko parkean hamaiketakoa jan dugu. Hamabietan barrura sartu gara unibertsoari buruzko ikuskizunaz gozatzera. Berriro autobusera eta honek Alde Zaharrera hurbildu gaitu. San Ferminetako entzierroko ibilbidea egin dugu, baina atzekoz aurrera, hau da, zezen plazan hasi eta Santo Domingoko aldapan amaitu. Bukatzeko, Takonera parkera joan gara bazkaltzera eta jolastera. Eta hau guztia primerako eguraldiarekin. Ezin gehiago eskatu.
Todo ha salido según lo previsto en la excursión de hoy a Iruña.
Hemos llegado a tiempo para hacer un hamaiketako en el parque del planetario. A las 12 hemos entrado para disfrutar de la proyección sobre el universo, que ha durado poco más de una hora. Luego, nos hemos dirigido al Casco Viejo para recorrer el itinerario del encierro, pero al revés, empezando en la plaza de toros y acabando en la cuesta de Santo Domingo. Para terminar, hemos ido al parque de La taconera a comer y jugar hasta la hora de la vuelta. Y todo eso con un tiempo fenomenal. ¿ Qué más se puede pedir?

20 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo:
Oso ondo pasatu dut Planetarioan,niri
gehien gustatu zaidana planetarioaren
pelikula zen
ondo pasa Planetarioan joaten bazarete.

sheila.

Anónimo dijo...

kaixo

Guk planetariunean oso ondo pasa genuen,gehien gustatu zitzaiguna, planetarioko bideoa izan zen.

Ainara eta Abel

Anónimo dijo...

kaixo
Iruñean oso ondo pasatu genuen.Barrura sartu ginenean oso polita zen pixkat zorabioa ematen zizun.
agurrrrrrrr
NAHIA

Anónimo dijo...

kaixo:

Iruñean oso ondo pasa nuen eta niri gehien gustatu zitzaidana planetarioaren ikuskizuna izan da.

3Dn izan zen pelicula!!!!!!!!

Unai Oleaga

Anónimo dijo...

kaixo:
Iruñean oso ondo pasatu genuen.Oso polita zen planetarioa.Iruditzen zitzaidan gu mugitzen ginela.

Aguuuuuuur.
Nuria

Anónimo dijo...

kaixo!!!

Ni ANIA naiz eta nire lagunekin planetarioan asko ikasi nuen.





ANIA

Anónimo dijo...

Planetariumean oso ondo pasatu dut.
Gehien gustatu zaidana izan da:Planetariumean geundenean ikusten pelikula bat etzanda.
Ere bai gustatu zitzaidan asko baskaldu genuenean Takonera parkean ze zeuden animalia pila bat:Oreinak, auntzak,arrainak,oiloak...
Zeuden modoa!!!!!!!

DORLETA

Anónimo dijo...

Kaixo

Nik planetarioan oso ondo pasa dut.Espero dut halako irteera
bezalakorik izatea berriro.




Iker Ocio.

Anónimo dijo...

kaixo:


Planetarioa oso polita izan da. Pelikula bat ikusi genuen gero zezenak egiten duten bidea egin genuen.Geroago taconera parkerA joan ginen.OSO ONDO PASA DUT.

NEREIDA.

Anónimo dijo...

kaixo:

Oso polita izan da planetarioa,
gehien gustatu zaidana da:planetarioko zinema,eta ere
bi parkeak.Nik nahi nuke berriro g
joatea,zezenen bidea ere oso polita izan da.

Irune

Anónimo dijo...

kaixo:

Iruñako plnetarioa oso polita zen pila bat gustatu zitzaidan. Parke la Taconera joan jinen niri geien gustatu zidan animaliak. Nahi gabe nire klaseko lagun bati bultzatu nion eta zikindu nion.

Noelia Bruno

Anónimo dijo...

Kaixo,JON naiz eta Planetarioan egon nintzenean oso ondo pasatu nuen.ikuskizuna oso polita iruditu zitzaidan.Geroago Taconera parkera bazkaltzera joan ginen.Hori egin baino lehen entzierroetako ibilbidea egin genuen.
JON

Anónimo dijo...

Kaixo planetarioko irtera asko gustatu zait, takoneran oso ondo pasatu nuen eta planetarioan ere bai.
Endika

Anónimo dijo...

Kaixo


Planetariumean oso ondo pasatu genuen eta film bat zapaian ikusi genuen filma oso polita izan zen gainera izarrak eta konstelazioak ikusi genituen.

Uxue

Anónimo dijo...

Kaixo!!!

Ni Clara naiz.Geien gustatu zitzaidan zen ikustea film bat zapaian ikustea.AGUR!!!

CLARA

Anónimo dijo...

Kaixo:
Asko gustatu zait Iruinako Takoneran
jatea animalien usaina eta zaratarekin. Gainera egon ginen janaria eta hostoak ematen.


-Ondo pasa nuen Iruinan!



Ibon

Anónimo dijo...

2010eko 22an Planetariora joan ginen oso ondo pasatu genuen, konstelazio gustiak ikusi genituen eta ere bai gure bisitsa.



GUSTAVO

5.B

Anónimo dijo...

Kaixo:ni Ipar naiz.
Planetariune oso ondo paza nuen
Big-Ban teoria ikusi genuen oso ondo egon zen.

Anónimo dijo...

Kaixo:
Ni Ibai deitzen naiz.
Planetarioan oso ondo pasatu nuen,
gehien gustatu zitzaidana takonera parkea izan zen eta animaliekin
oso ondo pasa nuen


Agur:Ibai Nuñez

Anónimo dijo...

Kaixo:
Ni Danel deitzen naiz.
Eta nire proposamena hauxe da:
Lehenengo Planetariora sartzea da eta ikustea bideoa.
Gero San Fermin etako ibilbidea egin genuen.
Apur bat beranduago Takonera izeneko parkera joan ginen bazkaltzera.

Danel Garmendia Jausoro.