Páginas

2010/10/28

UNIBERTSOKO HORMIRUDIAK

1.unitatearekin amaitzeko gaiari lotutako eskulan bat egin dugu. Taldeka jarrita eta hainbat material erabiliz hormirudi izugarri politak egin ditugu. Hemen ikus ditzakezue argazkitan, baina bertatik bertara askoz politagoak dira. Etorri ikastolara eta goiko solairuko hormetan aurkituko dituzue.
Para terminar con el primer tema de Txanela hemos realizado un mural sobre el universo. Lo hemos hecho en grupos y utilizando todo tipo de materiales. Aquí podéis ver las fotos, pero en vivo ganan mucho. Si queréis contemplarlos los encontraréis expuestos en los pasillos del piso superior.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

kaixo:Ni planetariunean oso ondo pasa nuen geien gustatu zaidana makina ori izan zen oso izen bitxia zen norbaitek joan ez bada joan behar zarete oso ondo pasako duzue BRAIAN 5.A

Anónimo dijo...

KAIXO!!!


Asko gustatu zaigu,artelanak egitea eta berriz egitea gustatuko litzaiguke.

POSDATA:Ona da taldelanak egiteko.

MIRIAM/ANIA

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu nuen klasekoekin hormairudiak egiten.Arratsalde osoa hitzegiten eta marrazten pasatu genuen.

Asier

Anónimo dijo...

Kaixo:

Marrazki hauek asko gustatu zaizkigu. Marrazki hauek hobeto da taldeka egitea nire ustez.Lehenengo pentsatu behar duzu eta gero materiala hartu, baina oso ondo egin.AGUR!!!

CLARA

Anónimo dijo...

Kaixo,Hugo naiz eta 10 urte ditut , beste egunean mural bat egin nuen eta egin nuen unibertsoari buruz eta tailerretako taldekin egin genuen: Iker.o,Irune,Miriam eta ni . ooooooooooso ondo pasa nuen . Beno aaaaagur besarkada bat: Hugo

Anónimo dijo...

muralak egitea oso
dibertigarria izan
zen eta oso polita

aguuuuuuuuurrrrrrrrr

nahia