Páginas

2011/02/07

DIGESTIOA


ANIMAZIOA eta GALDETEGIA

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Uste dut galdetegiko lehen galderaren zuzenketan zerbait txarto dagoela. Ea nork aurkitzen duen...

Joxe

Anónimo dijo...

8 asmatu ditut 10 etik





Jone irazu

Iker Arregik dio dijo...

Lehen galderaren okerra hau da:

Hestegorria ez da aho fasekoa eta zuzenketan aho fasekoa dela esaten du.

Iker Arregi.

Iker Arregik dio dijo...

Lehen galderaren okerra hau da:

Hestegorria ez da aho fasekoa eta zuzenketan aho fasekoa dela esaten du.

Iker Arregi.

Anónimo dijo...

Kaixo, nik galdera guztiak zuzen erantzun ditut.





Gaizka O.L. 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo: denak asmatu ditut bat izan ezik. Azterketarako esfortsu handia egiten ari naiz. Oso guaia
izan da ariketa hau. Ondo ibili,
agur, aio,ondo pasa...

IMANOL LAUZURIKA GARAI

AGUR!!!!

Anónimo dijo...

kaixo, nik 14 galderatik 12 asmatu ditut





Ibai 5.B

Anónimo dijo...

9 asmatu ditut 10 etik






DORLETA5.A

Anónimo dijo...

Uste dut akatsa aurkitu dudala hestegorria ez dago aho-fasean
10etatik 9 asmatu ditut

AGURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

NAHIA LOPEZ DE AGUILETA SAEZ DE BURUAGA 5.A

Anónimo dijo...

10 galderetatik 10 asmatu ditut.
Kerman.

Anónimo dijo...

faringea eta apendizea ez daudela uste dut.
IPAR

Anónimo dijo...

Heste gorria ez dago aho fasean

Nahia Lopez de Aguileta Saez de Buruaga 5.a

Anónimo dijo...

NIK 10etik 9 asmatu ditut.
Lehenengoa ez dago ondo.

Danel.

Anónimo dijo...

Kaixo:
hestegorria ez dago aho-fasean,eta esaten du bai dagoela.


AGUR!!!!! IRUNE