Páginas

2011/02/21

KATEDRALA: BISITA ETA TAILERRA

Oso ekintza interesgarria aste honetan izan duguna. Hasteko, kaskoak jantzi eta Katedrala bisitatzera. Han lanak nola doazen azaldu digute eta bertatik bertara ikusi ditugu. Gero, kaskoak kendu eta pintzelak eta margoak hartu. Koadro eder bana margotu dugu aurretik emandako azalpenak kontuan hartuz. Asko ikasi eta asko disfrutatu dugu.

Esta semqana hemos tenido una salida muy interesante. Para comenzar, una visita guiada dentro de la Catedral, para ver cómo van avanzando las obras. Después, un divertido taller de pintura, donde hemos pintado un cuadro siguiendo las pautas dadas durante la visita. Hemos aprendido y nos hemos divertido. Ha merecido la pena.

26 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo oso ondo zegoen katedrala, ikusi ditugu bere akatsak ,tailerra oso ondo dago.

NAHIA 5.A

Anónimo dijo...

KAIXO!!!!!!!!
NIRI ASKO GUSTATU ZITZAIDAN KATEDRALERA JOATEA.
OSO INTERESGARRIA IZAN ZEN ETA OSO DIBERTIGARRIA.
ASKO GUSTATU ZITZAIDAN.



DORLETA 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo,ni oso ondo pasa dut katedralan.Oso polita izan da,eta tailerra ere.


AGURRRRRRRRR!!!!!!!!!!


IRUNE

Anónimo dijo...

kaixo oso ondo psatu dut kat oso kedralean ,eta oso dibertigarria izan zen.



NEREIDA 5.A

Anónimo dijo...

kaixo oso ondo psatu dut kat oso kedralean ,eta oso dibertigarria izan zen.



NEREIDA 5.A

endika dijo...

katedrala irtera oso interes garria izanda eta gustatuko litzaidake bukaturik dagoenean joatea

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dut katedralean.

taierra oso ondo egon da , dibertigarria ere.



asier-5.a

Anónimo dijo...

Kaixo:

Katedralean oso ondo pasa nuen.Oso polita iruditu zitzaidan.Tailerra oso ondo zegoen.

Unai 5.A

Anónimo dijo...

kaixo,JON naiz eta katedralean egon eta oso ondo pasatu nuen





Jon 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo!:
Nik oso ondo pasatu dut santa mariako
katedralean,euria izan arren ondo zegoen eta tailerra hoberena zen.

AGUR ETA ONDO PASA KATEDRALEAN

SHEILA.

Anónimo dijo...

KAIXO!!!

Oso polita iruditu zitzaidan katedrala eta asko gustatu zitzaidan tailerra.


MIRIAM 5.A

Anónimo dijo...

KAIXO!!!

Oso polita iruditu zitzaidan katedrala eta asko gustatu zitzaidan tailerra.


MIRIAM 5.A

Anónimo dijo...

Kaixo


Oso ondo pasa nuen eta tailerra gehien guztatu zitzaidana izan zen.


Iker chouza 5.A

Anónimo dijo...

kaixo:katedralean osoondo pasa nuen tailerreko marrazkia ez zitzaidan oso polita atera baina oso ondo pasa nuen.

agur Nahia5.b

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zitzaidan.
Historia gustatzen zaidalako.
Idoia 5.B

Anónimo dijo...

Katedrala oso polita zen eta bere akatsak ikusi genituen.Tailerra askogustatu zitzaidan .


oihana 5.b

Anónimo dijo...

oso ondo pasatu nuen katedraleko tailerrean,eta gainera katedraletik igotzean ez zitzan sartu bertigoa.



Ander 5.B

OIERTXO dijo...

Oier naiz oso ondo pasa nuen KATEDRAL ZAHARREAN,baino kasko horrrek osososososo itsusia egiten zuen nire burua ,EEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZ.

JI,JI,JI,JI,JI,JI.
JO,JO,JO,JO,JO.
JE,JE.JE,JE.
JA,JA,JA.
JU.JU
OIERTXO

Anónimo dijo...

Kaixo katedrala eta tailerra
asko gustatu zait,baina hainbeste aldiz joan gara hurrengo urtean beste leku batera juan nahiko nukela.



Gaizka 5.B

Anónimo dijo...

Nire ustes politena katedrala izan
zen,tailerra baino obeto.

Danel 5.B

Anónimo dijo...

Nire ustes politena katedrala izan
zen,tailerra baino obeto.

Danel 5.B

Anónimo dijo...

Kaixo niri katedrala asko gustatu zait.Segurazki konpondu egingo dutenean askos ere politagoa geldituko dela eta tailerra oso ondo egon da.
agguuuuuuuurrrr!!!!!!!!!

Ibai 5.B

Anónimo dijo...

oso ondo pasa dut Santa Maria katedralean.


Jone c. 5.B

Anónimo dijo...

Oso ondo pazanuen.Geien guztatzen
saidana ihruztak ziren.


ipar

Anónimo dijo...

Niri asko gustatu zait marrazkiak
egin ditugulako. Eder

Anónimo dijo...

Kaixo:

Katedralean oso ondo pasatu nuen.Oso nteresgarria izan zen.Asko ikasi nuen.


AGUUR

NURIA.